new new new! on Sabtu, 22 Januari 2011

Wah..hello blogku..lame tak jumpe kamu. Saya akan update kamu selalu, itupun kalau ade masa insyallah. Anyways saya nak cerita pasal diri saya pada tahun 2011...my name is same ..umur dari 14-15(yay yay), kelas tingkatan 3 melur(tak sangka), urm..bertambah kengkawan, ape lagi ek..itu je la...BYE BYE BLOG..SAYA AKAN UPDATE LAGI..SEE U NEXT TIME!
-
I am, Jung NaYeong.
안녕하세용ㅡ 정나영입니다: 17세, 여, AB형, 캐나다.
"my narcissistic prince, 자기애적 왕자. No longer, I will chase you. Because I have another dream, instead of being your princess. I dare you, to ask for me because you want toㅡ not because you need to. But in the end, we'll still be under the same sky."

네트워크:
tumblr facebook blogskins youtube
+Follow
친구:
Nara 정나라 Umi 유미 Micho 이미초 Sora 김소라 Nina 송니나 Monkey 원숭이



visitors
credits: 1 2 copyright © narcissistic prince
"♫ 알렉스(Alex) - 웃으며 안녕"